FRAMTIDENS SÄTT ATT KÖA

VÅR IDÉ

Vår vision är att göra det tråkiga köandet till den bästa service ett företag kan erbjuda och samtidigt medföra ett stort mervärde till våra kunder. Vi levererar digitala kösystem och innovativa lösningar för att digitalisera och effektivisera köbildningar och väntetider. Vi vill hjälpa företag att maximera tiden de har med sina kunder och samtidigt spara konsumenternas dyrbara tid. Utöver att det är en otroligt bra service för slutkunden som kan nyttja väntetiden på bästa sätt, skapar det även utrymme för merförsäljning och effektivisering. Genom att inte låsa fast kunderna, samt möjligheten att pusha ut marknadsföringsmaterial eller länka till valfri målkälla på kundens digitala kölapp, skapar Digital Q nya möjligheter. Med vårt system sparar företagen inte bara tid utan även de tusentals papperslappar som idag går åt för att nyttja ett analogt kösystem. Därmed guidar företagen också sina kunder till att göra hållbara val när de besöker er.

 VÅR HISTORIA 

Det var i spåret av Covid-19 som idén om att digitalisera köer kom till. Allt startade som ett praktikprojekt, men med stor passion för innovation och digitalisering grundades bolaget år 2020 av Amanda Eriksson och Emma Hägg. Tillsammans såg de möjligheten att göra det lättare för människor att hålla distans från varandra, samt skapa ett verktyg för personal där de på ett enkelt sätt kan kontrollera flödet av människor. Istället för att låsa fast kunder i en fysisk kö eller låta de gå ovetandes om hur lång väntetiden är, ger Digital Q kunden frihet att vänta på valfri plats och alltid se den aktuella kötiden live i mobilen. 

TEAMET

E3_edited_edited_edited_edited.jpg
A363874A-F14E-409A-8B3F-0030520E1CC3.jpg

Emma Hägg

Amanda Eriksson

IT Chef & Försäljning

emma@digitalq.se

VD & Försäljning

amanda@digitalq.se

177550941_585039695829435_33985273339358

Daniel Hägg

Försäljning

daniel@digitalq.se